< <

Στην Κίσσα του Κόζιακα

Στην τελευταία μας εξόρμηση, την παράσταση έκλεψαν οι νεαροί (μέχρι λιλιπούτιοι) φίλοι μας. Και να πως περιγράφει την εμπειρία του ο πιο έμπειρος από αυτούς:

Για την Κυριακή 12 Απριλίου ο Σύλλογος Πεζοπορίας Ορειβασίας Τρικάλων σε συνεργασία με τον Ορειβατικό Σύλλογο Καρδίτσας είχαν προγραμματίσει: Διάσχιση Κορομηλιά – Γλυκομηλιά. Τελικά δεν φτάσαμε Γλυκομηλιά αλλά μέχρι την κορυφή της Κίσσας.

Ξεκινήσαμε το πρωί στις 9.30 από ένα ξέφωτο λίγο πάνω από την Κορομηλιά για να ανεβούμε στην κορυφή της Κίσσας. Ένας ορειβάτης, ο Αποστόλης Παντελής, μέσα σε ένα ειδικό σάκο κουβαλούσε ένα μωράκι δεκαεφτά μηνών που το έλεγαν Διανέλλο.

Στην αρχή είχε πάρα πολύ πυκνό δάσος. Σε ένα σημείο μέσα στο δάσος είχε πάρα πολλά βράχια. Τα περάσαμε με προσοχή και συνεχίσαμε τη διαδρομή μας. Όταν περάσαμε αυτά τα βράχια είχε κατηφόρα. Κατηφορίσαμε σε ένα σημείο που η κορυφή φαινόταν πολύ καλά. Κατηφορίσαμε λίγο ακόμα και μετά άρχισε πάλι η ανηφόρα. Τώρα είχαμε βρεθεί στις απότομες πλαγιές του Κόζιακα. Θέλαμε ακόμα τριακόσια περίπου μέτρα για να φτάσουμε στην κορυφή. Συνεχίσαμε να ανεβαίνουμε στην πλαγιά και λίγο πιο μετά βγήκαμε σε ένα ξέφωτο στην κορυφογραμμή. Μετά ξαναμπήκαμε στα έλατα και συνεχίσαμε να ανεβαίνουμε στην πλαγιά. Όταν βγήκαμε από τα έλατα φάνηκε πάλι η κορυφή της Κίσσας.

Μετά από λίγο φτάσαμε στην κορυφή. Είχαμε περπατήσει δύο ώρες περίπου. Βλέπαμε τα βουνά: Πινάκια 1510 μ., Τριγγία 2204 μ., Νεράιδα 2074 μ., Μοράβα 1845 μ., Αστραπή 1900 μ., Αμμουτζέλος 1526 μ., Γκρεμός 950 μ. και Κόκκινο Λιθάρι 1705 μ.
Οι τρεις μικροί ορειβάτες, ο Διανέλλος, ο Αποστόλης 8 χρονών και εγώ βγάλαμε μια φωτογραφία. Μετά βγάλαμε όλοι μαζί μια φωτογραφία με το Διανέλλο πάνω στο κολονάκι και τη σημαία του Ορειβατικού Συλλόγου Καρδίτσας. Στην κορυφή καθίσαμε περίπου μια ώρα να ξεκουραστούμε και μετά αρχίσαμε να κατηφορίζουμε. Στο γυρισμό κάποιοι γυρίσανε από το ίδιο μονοπάτι, κάποιοι από το παλιό μονοπάτι και κάποιοι γυρίσανε από αλλού. Όταν φτάσαμε κάτω περιμέναμε και τους άλλους.
Το πρωί πριν ξεκινήσουμε να περπατάμε ένας ορειβάτης μαγείρεψε προβατίνα για να φάμε. Πριν φάμε την προβατίνα στην πλατεία του χωριού ένας ορειβάτης ο Δανιήλ πήγε να βρει τους δύο ορειβάτες που είχαν χαθεί. Τους βρήκε και γύρισε να φάμε την προβατίνα.

Ήταν μια πολύ όμορφη ορειβασία και θέλω να ξαναπάω.