< <

Σερβία – Κοπαονικ – Κορυφή Panchic (2017 μ)

Ξεκινήσαμε 35 άτομα από την Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 23/12/2012 στις 3:30 το μεσημέρι και τις πρώτες πρωινές ώρες φτάσαμε στο ξενοδοχείο που βρίσκεται στο χωριό Brzeece σε υψόμετρο 1300μ 15 χιλιόμετρα μακριά από το χιονοδρομικό κέντρο του Καπαόνικ.

Το Σάββατο 24/12,  20 περίπου άτομα ξεκινήσαμε την πεζοπορία από το ξενοδοχείο στις 11 το πρωί. Στην κορυφή Panchic Peak στα 2017μ φτάσαμε μόλις 4 άτομα (ανάμεσά τους και εγώ στις 3:30 περίπου). Τα υπόλοιπα μέλη του συλλόγου δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν και πήγαν σε ένα καλυβάκι κοντά στο χιονοδρομικό όπου και ξεκουράστηκαν πίνοντας και χορεύοντας. Στην συνέχεια περίπου στις 6 το απόγευμα συγκεντρωθήκαμε στο χωριό Κοπαόνικ που αποτελείται από ξενοδοχειακές μονάδες και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο με το λεωφορείο μας.

Την ημέρα των Χριστουγέννων ξεκινήσαμε στις 12 το μεσημέρι πεζοπορία με στόχο τον καταράκτη Vodopad  Jelovarnik φτάσαμε περίπου στις 2:30 και έπειτα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, σε μία στροφή εγώ με άλλα 3 μέλη του ΕΟΣ Θεσσαλονίκης αντί να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο προτιμήσαμε να ακολουθήσουμε άλλη διαδρομή διασχίζοντας τα βουνά που βρίσκονται δυτικά του ξενοδοχείου που καταλύσαμε. Περίπου στις 6 επιστρέψαμε στην βάση μας.

Αυτό ήταν το ορειβατικό-πεζοπορικό κομμάτι της εκδρομής. Την επόμενη ημέρα στις 10:30 το πρωί έγινε η αναχώρηση για Θεσσαλονίκη με μία στάση στην πόλη Νις. Στην Θεσσαλονίκη φτάσαμε στις 9:30 το βράδυ.