< <

Περπατώντας στην Κρανιά

Το τελευταίο διάστημα έχουμε τη χαρά να μας συνοδεύει σε κάποιες εξορμήσεις ο Πάρις, το νεότερο μέλος της παρέας μας. Πρόκειται για ένα επτάχρονο παιδί με πρωτοφανή αγάπη και όρεξη για το βουνό που μας έχει καταπλήξει. Είναι χαρακτηριστική η άνεσή του στο περπάτημα και η ωριμότητά του.
Πριν από κάθε εξόρμηση μελετά χάρτες, σερφάρει στο διαδίκτυο και μελετά κορυφές και υψόμετρα, χαράσσει στο μυαλό του διαδρομές.

Να πως περιγράφει την πρόσφατη πορεία μας στο χειμωνιάτικο τοπίο της Κρανιάς:

«Την Κυριακή 29 Μαρτίου ο ορειβατικός σύλλογος Τρικάλων είχε προγραμματίσει πεζοπορία: Κρανιά-Κικουράσα-Τσονάρικο-Κρανιά.Ξεκινήσαμε το πρωί στις 9.15 από την πλατεία της Κρανιάς για να ανέβουμε στην Κικουράσα. Όταν βγήκαμε από το χωριό βλέπαμε τις κορυφές: Τσουάνα 1836 μ., Κάλτσα 2062 μ., Μπουτζά 2135 μ. και Γκιώναλη 1913 μ. Ήταν κάτασπρες από το πολύ χιόνι. Η διαδρομή ήταν πολύ όμορφη γιατί ήταν όλη την ώρα μέσα στα χιονισμένα έλατα. Πήγαμε από το χωματόδρομο και όχι από κάποιο μονοπάτι.

Ο οδηγός μας πρότεινε τρεις επιλογές: να γυρίσουμε πίσω από τον χωματόδρομο, να κάνουμε κυκλική διαδρομή γυρίζοντας από την άσφαλτο ή να ανεβούμε στην κορυφή της Κικουράσας 1637 μ. Επειδή είχε πάρα πολύ χιόνι δεν ανεβήκαμε στην κορυφή της Κικουράσας και δεν θέλαμε να γυρίσουμε πάλι από τον χωματόδρομο. Προτιμήσαμε να πάμε από την άσφαλτο.

Όταν αρχίσαμε να κατεβαίνουμε άρχισε να φαίνεται το Περιστέρι 2294 μ. Στη συνέχεια είδαμε δύο ζαρκάδια να διασχίζουν γρήγορα το βουνό. Όταν κατεβήκαμε στην άσφαλτο, πήγαμε σε μια ταβέρνα και καθίσαμε να φάμε και να ξεκουραστούμε από την τετράωρη πεζοπορία. Η διαδρομή ήταν πανέμορφη και η ορειβασία είναι πολύ ωραίο σπορ.»